tisdag 13 september 2011

förlåt..............

HEJ!
För att börja med, förlåt mina kära sockerpullor. Jag är hemskt ledsen för att jag inte har uppdaterat på mycketlänge, men jag hade glömt bort mejladressen.. SKa nu skriva upp allt och försöka skriva så gott jag kan! Loooovar. hehe Fan at det inte finns några iphone smileysar här. Gud va kul det skulle vara! HIHIH
Nu ligger jag i Jockes säng, som vanligt, och han spelar dataspel(WOOOOOW) och jag bloggar. Vi säger inte så mycket till varandra, men vi är ju upptagna av olika saker. Nu frågar han om jag skriver blogg. Och om det är kul. Ja svarade jag.
Båda ni två vet egentligen va som händer i mitt liv, så det finns inte så mycket att skriva.Men jag kan ju berätta att jag sökt tre jbb och jag har inte fått något svar än. Sen har jag bestämt mig för att läsa till hösten. Först beteendevetar linjen på 180 hp och sen bygg apå med journalistik på 60 hp. Eller något med ledarskap på 120 hp. Just det återstår att se. haha Vem vet, jag kanske ändrar mig?!

Dagens låttips!
Le Kid - Mercy Mercy.
Superbra!!

Det känns som att det är supermycket som måste sägas, men jag kommer verkligen inte på något. Jag får väll uppdatera igen om jag kommer på något. hehe

PUSS PÅ ER!
SupersötakletigaSOFIAsockervadd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar