lördag 24 september 2011

JossanKossan

Hej!
Nu är Josefine här igen. Som jag redan har klagat på min blogg så funkar det inte att publicera inlägg på den här datorn. Fattar inte vad som är felet. Har prövat allt som min tekniska hjärna klarar av... fast det kanske inte är så mycket. Men ändå, försöka duger! Eller....försöka skjuter ingen hare. Men jag vill inte skjuta någon hare. Fy, jag skulle aldrig kunna tänka mig att äta en hare. Stackars.
Men nu sitter jag här i lägenheten...själv...och har int i ryggen. Jävla sommarspelen går på tv:en, som egentligen är ganska tråkigt. Kommer ihåg att själva reklamen till de programmet var ganska bra och såg ganska roligt ut. Men det var överskattat som fan.
Förresten så har jag, Josefine Thorin, börjat att dricka lite vin!!!!!!! Helt sjukt. Har tom börjat ta en kaffe efter maten. Dricker aldrig upp den men jag har iaf börjat att smutta...Vilket är en bra start! Snart ni så är jag också med och leker i vuxen världen.
Ska bli så himla skönt att få komma hem och träffa er mina små tablettaskar. Då ska vi prata massor av skit!!!!! Och så har ja bestämt att jag ska komma och säga hej i din lägenhet Anki på fredag kväll typ. Haha. Så du vet :)





Bjuder på lite smyg bilder på er brudar. Så himla sköna är ni!!!!!! ;)

PÖSS Å KNULL FRÅN JOSSAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar