tisdag 13 september 2011

Välkommen hit Söffi! ;)

Grattis Sofia! :) Du har äntligen hittat tillbaka! Välkommen hit :D hur gick det för Jocke och spelandet? ;)
Vet att du pratat på det där med att läsa vidare, men vad kul att du hittat vad du vill göra! skulle du ändra dig finns det alltid tid, hehe! Det blir alltid bra i slutändan, whatever you decide to do! :D

Idag har det typ trillat in tusen vuxenpoäng på mitt konto!
Har skickat in min ändring av adress och beställt bredband och ska möjligen beställa tv-kanaler. Herregud vad mycket det är att tänka på när man ska flytta för sig själv :| det bästa av allt är att jag inte ens börjat packa. Jag har kommit ungefär så långt att jag vikt tvätten som hängt på torkstället. Damn! Jag är dålig ;) haha, men det orkar jag inte tänka på. River ihop allt på en pizza när dagen väl är här! haha. Illa. Jag är oorganiserad. Känner det in i ben och märg. Men, jag har iaf köpt typ en skurhink och duschdraperi. Herre min jösses amalia. Vart kommer detta sluta? Lovar jag bor hemma igen till jul ;) hahahah!


/ änks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar