måndag 12 september 2011

Hallilå i andra änden!

Ja, faktiskt har jag varit ganska duktig på att uppdatera. Men det dog ju lika snabbt som jag började jobba igen ;) haha! Nejdå, ska verkligen försöka uppdatera med jämna mellanrum :) Men däremot tycker jag du ska klaga lite på Söffi o__O haha!

vad härligt att höra att du trivs så bra i Skövde min sköna böna, eller höna, vem vet! ;) Men du kommer klara tentorna galant, klart det tar tid att komma in i det, men det kommer gå bra :) Det har jag inte en tvekan på! På tal om plats i din lägenhet, du vet, finns det hjärterum så finns det sjätterum (eller.. stjärterum? Vad säger man egentligen?)! Men söffi får nog ta platsen bredvid dig i sängen, annars dör jag av värme och sen får du inte så mycket plats! ;) haha!
Men skräm mig inte, då vet du vad som händer!!! hahahaha, det sker på egen risk! ;)

Ja, jag vet fan inte vad jag gjort för att förtjäna att allt i min kropp bara ger upp. Det är inte meningen att jag ska få spela fotboll :( men sysselsätter mig på annat vis istället! till exempel sova..
DET KÄNNS MEGET BRA ATT BLI CHALLABO. Att komma bort lite, (2,5 mil.. men ändå) att få lite distans. Då uppskattar man allt lite mer när man väl kommer hem och det ska bli gött att få rå sig själv. Klart det kommer bli lite jobbigt till att börja med, för jag är inte van att vara ensam såå mycket. Det brukar ofta vara mycket folk omkring mig. Men, det ska bli kul :)

SNART KOMMER VI TILL DIG. Nedräkning har påbörjats! :D Kul som attans bananer ska det bli, eller nedrans nudlar, eller sablans purjolökar vad jag LÄNGTAR! deilig ska de bli..

Tjing tjong, see ya! :)

1 kommentar:

  1. Jag kommer ju inte ihåg mailen.... Men lovar att uppdatera imorgon!!!

    SvaraRadera