tisdag 6 september 2011

mellan flytt och jobb så är allt sig likt

Ja ni Söffi och Jossi. Nu var det dags för lite uppdatering. Soft! :)
September månad är påbörjad och alla är spridda för vinden. Så hur är läget i Skövde Jossi? Du må fortelle oss! :)

Ska jag berätta lite om vad som sker i mitt liv? Ja, även om ni inte vill så gör jag det ändå :D
Idag har jag svejsat runt ordentligt, varit i Skotterud och hämtat målarfärg och även hunnit med att skriva på kontrakt för lägenheten. Helt underbart! Så från och med den 15 september bor jag i Challaberg, stället som numera kommer bli värsta placet. Som han snubben sa, som hade hand om kontraktet, nu kommer alla rale koppomsfölk till Chberg. Ja, vad kan jag säga. Är inte oddsen ganska dåliga för att jag och Elsi ska hamna vägg i vägg!? Det trodde jag inte var möjligt.
Nu är det mesta i ordning inför flytten. Köksbord + stolar och en tresits soffa är införskaffat :) Känns hur bra som helst! Det andra, småplocket får komma eftersom. En ikeatur eller två ska hinnas med innan jag är nöjd! ;)

Nu ska jag fortsätta feta mig i soffan, på min lediga dag, och kolla på fotboll. Inte så ljuvligt må ni tro!
Har ett litet musiktips också! :D
DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN! fränt namn :D
Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder

/Änkispänks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar