torsdag 8 september 2011

Jävlar vad jag är på hugget nu! Det märks att jag haft tre dagar ledigt, har tid att uppdatera lite överallt faktiskt, hehe.

Det finns några feta minus för tillfället.
Börjar med minus-sidan.
Dödskraschen med Stefan Liv :(, som jossi skrev, jag är ingen hockeyfantast, men det skakar hela Sverige i vilket fall, för alla vet vem han är.. :/

Min kassa fotled (borde inte få nämnas på samma ställe där Stefan Liv nämnts)
Kan berätta den lilla fina historien. Jag bestämde mig för att ta en springtur uppe på järnvägen (alltså inne i skogen..) och hade väl sprungit 2-3 kilometer då denna förbaskade regnskåra i vägen dök upp.. Jag var inte på alerten och vips sa de så var olyckan framme. Jag stukade fotleden, och ingen mobil hade jag. Befann mig liksom uppe i skogen, så vad gör man. Jag började traska mina 2 kilometer hemåt och det gick faktiskt helt okej, medan fossingen var varm, men när jag kom hem och jag satt stilla så började den på att svullna upp och bli ond som attans. Ändå var det en "lindrig" stukning mot mina andra stukningar.. Ingenting i min kropp är just nu intakt. Min rygg är skrot, mitt knä är stört och min fotled är helt... ja, åt fanders!

Det finns ett minus till.. Saknaden av Josefine Thorin, som befinner sig så långt härifrån. Skickar en lång kram till dig min vän!

Plus sidan då. Ska se om jag luskar ut nått!
Det ska bli skönt att jobba imorgon och resten av helgen. Det är så härligt med dessa arbetskamrater, man saknar dom alltid när man inte jobbar..

Att få sitta vid sjön och bara lugna ner sina sinnen, lyssna till vattnet som är som en ljuv vaggvisa när det kluckar sådär härligt.

Att det snart är oktober så vi får hälsa på Jossi i Skövde. (Det är faktiskt snart oktober, månaderna går såå fort.)
Men innan det blir oktober ska jag hinna flytta in i min lägenhet. Om exakt en vecka flyttar jag!!! WIHO!
Det ska bli konstigt att vara själv om kvällarna till att börja med, men otroligt skönt att pyssla med nått eget. Tro det eller ej, men det ska bli kul att städa och rå om sig själv. Ja, det ska det faktiskt :)
Men det stora pluset med att komma till Challaberg är ju att det blir nära till alla vänner. (förutom dig jossi...)
Feel free to add to my list ;)

hoppas allt är bra med er mina sköna homies ;) Ses snart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar