lördag 10 september 2011

Uppdatering ifrån Skövde!

Guuud vad du har blivit duktig anki!! Är meget stolt! :D Fast en sak var lite minus....den sista bilden på mig. Kan vi försöka ta bort den? Jag klarar inte av det själv, har försökt. Men vet inte om det bara är min dator det är fel på :P

Men nu ska jag svara: allt är superbra här i Skövde! Om jag bara klarar tentorna (tentaångest!!!!!!!!!) så trivs jag som fisken i vattnet. Eller blommorna i solen. Eller kanske som myggorna på människorna...Tror ni förstår vad jag menar ;) Det är roligt ämnen, men också himla svåra. Mycket är flummmmmmmm....medans annat är ren fakta. Kommer bli svårt detta här! Men så himla roligt :)

Hur känns det att bli challabo då?!?!!!!! :D Synd som fan att du inte flytta tidigare när jag bodde där ju...men du har ju alltid sofia. Inte för att hon är lika bra som mig men hon duger ;) Har du köpa alla saker du ska ha med dig? Har du ramat in din pusselbild? ;)

Och fan vad tråkigt det där med din fotled. Varför kan du inte bara få vara hel och kunna få träna på riktigt igen? Stackare. Lider med dig!

Längtar till ni kommmmmmmmeeeeerrrr hiiiiittttt ttiiiillllllll miiiiig i SKÖÖÖÖÖVDE!!!!! Då ska vi fääästa som fan ju. Om ni inte kommer är ni så jävla osköna. Så för att vara skön så måste ni komma hit. Har en plats i sängen bredvid mig och en madrass. Så det finns allt plats i min lilla mini etta! :D Alltid plats för er :)

Förresten fick jag ju också världens bästa brev ifrån Söffi. Du är en riktig brevvän du! :D Skratta nästan så jag grät när jag fick tillbaka din broch (hur fan stavas det egentligen?!). Du är så snel ;)

Nu ska vi ta tag i det här ordentligt med bloggandet! :D
Kom ihåg att ni är bäst!
<3

/Bruden i Skövde, staden som HON behövde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar